مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-17سياسي

کاهش ورودی پرونده های قضایی با همت صلح یاران بسیجی


رییس,کل دادگستری استان فارس، هیئت های اندیشه ورز بسیج حقوقدانان را مهم ترین پشتوانه فکری در تحقق اهداف و مأموریت های بسیج دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سومین نشست هیأت اندیشه ورز شورای عالی ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان فارس ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: از تمام قضات و بسیجیان شورای عالی بسیج حقوقدانان و سپاه فجر استان و سایر نهاد ها و دستگاه هایی که در برگزاری همایش گرامیداشت شهدای حقوقدان جنوب کشور خالصانه همکاری نمودند قدردانی می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی ضمن ابراز رضایت از اقدامات و فعالیت های فرهنگی انجام شده از سوی دادگستری استان فارس و شورای عالی بسیج حقوقدانان گفت: دادگستری استان فارس در همه زمینه های عملکردی در سطح قوه قضاییه شاخص است؛ بنابراین لازم است در جهت تحول و تعالی دستگاه قضایی، قضات و کارکنان دادگستری با تلاش شبانه روزی در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم همت کند.

  وی از آغاز فعالیت صلح یاران مساجد در 300 مسجد استان فارس خبر داد و گفت: به همت صلح یاران بسیجی، توسعه حل اختلاف و داوری استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان فارس در سطح 300 مسجد استان فارس فعالیت رسمی خود را با هدف اصلاح ذات البین و صلح و سازش میان طرفین دعوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورودی پرونده های قضایی با همت صلح یاران بسیجی

کاهش ورودی پرونده های قضایی با همت صلح یاران بسیجی