مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-17فرهنگي

رونمایی از «جز عشق ندارم هنری»/ آلبومی که ابتذال این روزها دور است


گروه موسیقی «نغمه گردان» شب گذشته 25 آذرماه در فرهنگسرای رسانه از آلبوم موسیقی خود با عنوان «جُز عِشق نَدارم هُنری» با حمایت مرکز موسیقی حوزه هنری رونمایی کرد.

- گروه موسیقی نغمه گردان شب گذشته 25 آذرماه در فرهنگسرای رسانه از آلبوم موسیقی خود با عنوان جُز عِشق نَدارم هُنری با حمایت مرکز موسیقی حوزه هنری رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مراسم رونمایی از آلبوم گروه موسیقی نغمه گردان به نام جُز عِشق نَدارم هُنری با حضور میرعلیرضا میرعلی نقی تاریخ نگار موسیقی، محمدجواد عظیمی استاد تخصصی موسیقی در شعر، احسان عبایی و محسن حسینی از اعضای اصلی گروه نغمه گردان و جمعی از اهالی موسیقی در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

پس از پخش یکی از قطعات آلبوم که ترانه اش را مرحوم تورج نگهبان سروده بود؛ میرعلیرضا علی نقی پژوهشگر و مورخ موسیقی با ابراز خرسندی از اینکه پس از مدت ها در جمع اهالی موسیقی فاخر و جدی قرار گرفته است، گفت: در شرایطی که تولید آلبوم به صورت فیزیکی و در فضای واقعی بسیار کار دشواری شده خوشحالم که عزیزانی موفق به انتشار اثری شده اند که حرف بسیاری برای گفتن دارد و از ابتذال آنچه این روزها در بازار موسیقی رایج شده بسیار بسیار فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «جز عشق ندارم هنری»/ آلبومی که ابتذال این روزها دور است

رونمایی از «جز عشق ندارم هنری»/ آلبومی که ابتذال این روزها دور است