مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-17سياسي

مهمترین مشکل استان یزد آب است


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مهمترین مشکل استان یزد آب است، از قدمت 40 ساله ی طرح این مشکل خبر داد و از دولت خواست به اندازه مقدور جهت رفع آن اقدام کند.

- آیت الله ابوالقاسم وافی یزدی در دیدار رییس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم که عصر امروز در سالن هلال احمر یزد برگزار شد، با اشاره به فرائض دینی مورد تاکید قران کریم، از غفلت جامعه نسبت به برخی از آنها مانند دعوت به کمک به یکدیگر و دعوت به حفظ کرامت دیگران گلایه کرد و گفت: اصولاً اگر بنا را به این بگذاریم که توصیه های قران و بیانات ائمه اطهار(ع) را مورد توجه داشته باشیم، قطعاً بسیاری از مشکلات امروز کشور مرتفع می شود.

وی به تاکید قران کریم در باب اهمیت نعمت ولایت فقیه و نظام اسلامی اشاره و عنوان کرد: اینها جزو نعمات بزرگ الهی است که خداوند به ما کرامت کرده و در مقابل آنها باید شاکر باشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز نظام اسلامی هدف تیر دشمنان مستکبر در سراسر جهان است، گفت: خداوند را سپاسگذاریم چرا که به نظر می آید که آیت الله رییسی و هیات دولت سیزدهم بیش از آنچه ما تصور می کنیم، برای کشور تلاش می کنند لذا ایشان را یک نعمت و سرمایه بزرگ می دانیم که باید به هر طریق ایشان را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مشکل استان یزد آب است

مهمترین مشکل استان یزد آب است