مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-17سياسي

محلات کم برخوردار برازجان نیازمند توجه بیشتری است


نگاه و عنایت ویژه به محلات محروم و کم برخوردار از مطالبات مردم از شهردار جدید است و شهردار برازجان به محلات کم برخوردار توجه ویژه داشته باشد.

- ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان با اشاره به 26 آذر روز حمل و نقل اظهار داشت: موضوع حمل و نقل از جمله موضوعات زیربنایی جهان امروز است، در واقع حمل و نقل شبیه پلی است که بازار تولید را به بازار مصرف و جوامع بشری را به یکدیگر ارتباط می دهد و همه به این پل ارتباطی نیاز دارند.

امام جمعه دشتستان با تقدیر از شبکه بزرگ حمل و نقل کشور افزود: تلاش رانندگان اتوبوس، تاکسی و سایر وسایل نقلیه قابل تقدیر است و مسؤولین باید بیش از گذشته از این قشر زحمتکش در زمینه تسهیلات، بیمه و سایر خدمات حمایت کنند.

با گرامیداشت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت دکتر مفتح بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه از موضوعات مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی است و تمامی انسان های دلسوز و مصلح حوزوی و دانشگاهی مدام روی این موضوع تاکید کرده اند، گرچه تا کنون اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی گفت: تبادل استاد و دانشجو، راه اندازی مراکز علمی و پژوهشی مشترک، همکاری در تصمیم سازی ها در زمینه مشکلات ملی و کشوری، همکاری در زمینه شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله این موضوعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات کم برخوردار برازجان نیازمند توجه بیشتری است

محلات کم برخوردار برازجان نیازمند توجه بیشتری است