مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-17سياسي

دیگر به تعهدات لفظی دشمنان اطمینان نداریم؛ باید خسارات را جبران کنند


تیم هسته ای ما محکم ایستاده است، طرف های مقابل باید به اشتباهات خود اعتراف و خساراتی که به ما زدند را هم جبران کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه اول نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: یکی از حدود الهی رعایت امانت و عهد و پیمان و اطاعت از پدر و مادر است، حتی اگر طرف مقابل دین دار نباشد.

وی ادامه داد: این قانون الهی باید رعایت شود مگر جایی که فرمان گناه دهند که آن جا را می توانیم استثنا قرار دهیم.

مهدوی تاکید کرد: البته گاهی پیمان هایی با دشمن می بندیم که آن ها پیمان را می شکنند و اینجا است که قرآن می گوید شما هم نمی توانید روی پیمان خود باقی بمانید.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای در وین بحثی است که حدود 18 سال است با آن درگیر هستیم، افزود: در دولت های مختلف در در این باره مذاکراتی را داشتند.

وی تصریح کرد: 6 سال قبل بود که این مذاکرات به توافقی به نام برجام منتهی شد؛ چندین تعهد را اروپایی ها و آمریکا داشتند و در مقابل ایران هم تعهدی داشت که غنی سازی را تعطیل کند.

تعهد کامل ایران به توافقات در مقابل عهدشکنی غربی ها در سال های اخیر مهدوی عنوان کرد: پس از آن ایران به تعهد خود کامل عمل کرد، آژانس بین المللی نیز طی 15 بار به اجرای تعهدات از سوی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر به تعهدات لفظی دشمنان اطمینان نداریم؛ باید خسارات را جبران کنند

دیگر به تعهدات لفظی دشمنان اطمینان نداریم؛ باید خسارات را جبران کنند