مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-17سياسي

اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نباید باشد


اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار هم نباید باشد و به مجلس توصیه می شود که شرایط را فراهم تا مردم نیز عدالت اجتماعی را لمس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در خطبه های این هفته نماز گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حقوق های نجومی و زندگی اشرافی گری ممنوع است و به همین دلیل باید زمینه ای فراهم شود تا کارگران بتوانند با همین حقوق زندگی خود را بگذرانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه می توان مشکلات معیشتی مردم را در قالب تعاونی ها برطرف کرد، افزود: توصیه ما به مجلس این است که اکنون فرصت دارید، بستر را فراهم کنید تا عدالت اجتماعی را مردم لمس کنند.

وی تصریح کرد: اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید باشد؛ اکنون به همت دولت انقلابی فساد در حال برچیده شدن است و امید می رود که در آینده ای نزدیک شاهد عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: اکنون شرایط اقتصادی سخت شده و باید برای مردم شفاف سازی کنیم و بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چه میزان حقوق می گیرند.

وی بیان کرد: وقتی حقوق ها تا حدودی برابر باشد، مردم عدالت اجتماعی را درک می کنند و این همان اعتماد سازی به عنوان نیاز ضروری جامعه اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نباید باشد

اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نباید باشد