مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-17سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه نقشه های دشمن را خنثی می کند


حوزه علمیه و دانشگاه می توانند با تقویت وحدت و اتحاد، نقشه های دشمن را خنثی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت الاسلام محسن رضا بشارت ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به ایام شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: این ایام فرصت و دانشگاه با تقویت عوامل وحدت نقشه های دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه فیروزآباد بیان داشت: چنانچه مردم عراق هم با وحدت و انسجام و مقاومت با یاری خداوند سبحان، آمریکایی ها را از عراق اخراج خواهند کرد.

بشارت اظهار داشت: اخراج آمریکایی ها از عراق مطالبه عمومی مردم و مصوبه قانونی مجلس این کشور است چرا که حضور آمریکا، مانع انسجام و وحدت میان همه اقشار و احزاب عراق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معارفه محمد بیرمی، شهردار جدید فیروزآباد بیان کرد: با معارفه شهردار فیروزآباد با وحدت بیشتر میان شورای شهر و شهردار امید است شاهد پیشرفت، عمران و آبادی بیش از پیش باشیم و مشکلات کارگران شهرداری حل و فصل شود.

بشارت همچنین با اشاره به کسانی که تاکنون واکسن کرونا نزده اند، تصریح کرد: از مردم درخواست می گردد به جهت تامین سلامت خود و جلوگیری از انتقال این بیماری به دیگران و سطح جامعه و از همه مهمتر بازگشت به شرایط عادی، هر چه سریع تر واکسن خود را در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه نقشه های دشمن را خنثی می کند

وحدت حوزه و دانشگاه نقشه های دشمن را خنثی می کند