مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-17سياسي

عضو هیات رییسه شورای شهر: شهرستان ری مقصد بسیاری از سرریزهای شهر تهران است


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: هیچ کدام از شهرستان های همجوار تهران به اندازه ری، درگیر مسائل و مشکلات همجواری پایتخت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جعفر شربیانی در نخستین جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی استان تهران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان تهران که در منطقه 20 برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: یکی از مشکلات تهران با شهرستان ری در بخش حریم است، در بسیاری از مناطقی که حریم های مشترکی با شهرستان ری دارند، با معضلات زیادی روبه رو هستند.

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته و سایر دستگاه های مسئول باید بپذیرند که تنها نتیجه ای که ری از همجواری با تهران داشته، انتقال مشکلات آن به این محدوده بوده است و ضروری است مدیریت شهری در قالب ارائه خدمات بهتر به شهرستان ری حق مردم ساکن  در این منطقه را به شایستگی بپردازد.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران همچنین تأکید کرد: یکی دیگر از مشکلات شهرستان ری فعالیت کارخانه سیمان تهران است، به رغم اینکه تمایل به تعطیلی این کارخانه که کارگران زیادی در آنجا کار می کنند، نیستیم اما از بنیاد مستضعفان و وزارت سمت درخواست داریم تا این کارخانه را مجبور به استفاده از مجهزترین فیلترهای جذب آلایندگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات رییسه شورای شهر: شهرستان ری مقصد بسیاری از سرریزهای شهر تهران است

عضو هیات رییسه شورای شهر: شهرستان ری مقصد بسیاری از سرریزهای شهر تهران است