مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-17سياسي

لزوم اتخاذ تدبیر مناسب برای جلوگیری ازتکرار اظهارات فتنه انگیزانه


عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بر لزوم اتخاذ تدبیر مناسب برای جلوگیری از تکرار اظهارات فتنه انگیزانه و تفرقه در جامعه تاکید کرد.

- خبرگزاری مهر ، آیت الله اراکی در واکنش به سخنان هتاکانه امام جمعه اهل سنت آزادشهر گفت: اظهارات خلاف سنت رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) از کبائر بزرگ و موجب خشم الهی و موجب ناراحتی و خشم جامعه مسلمین شده است.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در روزهای اخیر سخنانی از یکی از امامان جمعه اهل سنت کشورمان منتشر گردید که متضمن هتک حرمت ائمه اطهار از اهل بیت رسول خدا (ص) که موجب ناراحتی و خشم جامعه مسلمین شد.

بدون شک اینگونه اظهارات افزون بر اینکه خلاف مسلّمات قرآن و سنت رسول الله (ص) است و از مصادیق ایذاء رسول خدا (ص) است موجب فتنه انگیزی و آتش افروزی و تفرقه افکنی در میان جامعه مسلمین است که از کبائر بزرگ و موجب خشم الهی است.

متأسفانه گوینده این سخن، سخنان تفرقه انگیز دیگری نیز در گذشته اظهار داشته که این احتمال را بر می انگیزد که دستی از سازمان های اطلاعاتی دشمن در کار باشد تا جمع بهم پیوسته جامعه اسلامی را دچار تنش و تفرقه کند.

لازم است مسئولین امر تدابیری اتخاذ کنند که اینگونه اظهارات خلاف شرع و عقل و مصلحت جامعه اسلامی تکرار نگردد و کسانی جرأت نکنند با سو استفاده از تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتخاذ تدبیر مناسب برای جلوگیری ازتکرار اظهارات فتنه انگیزانه

لزوم اتخاذ تدبیر مناسب برای جلوگیری ازتکرار اظهارات فتنه انگیزانه