مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-17سياسي

علم الهدی: برخی از اهالی مطبوعات را محاکمه کنید


اگر کسی در مقابل جهاد تبیین یک روزنامه یا فضای مجازی قرار گیرد و با جهادگران تبیین مقابله کند؛ دشمن و عامل نفوذی دشمن است و دستگاه ها باید او را تعقیب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه دشمن می خواهد سفره انقلاب را از زیر پای مردم جمع کند تاکید کرد: برادر من! شما که دست به کار جریان فضای مجازی هستید و می توانی قلم داشته باشی؛ بر تو واجب شرعی است که آرام نگیری.

آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهدمقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه اول در موضوع تقوای عملی در ارتباطات است؛ در این زمینه ابعاد مختلف ارتباطات و رفتار با دیگران و اجرای تقوای عملی مورد بحث قرار گرفت و آخرین بحث در رابطه با اجرای تقوای عملی در ارتباط با دشمنان و رفتار با دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آخرین سخن بحث ما در تقوای عملی در ارتباطات، رفتار با کفار و دشمنان با خدا است؛ کفار بر دو قسم هستند؛ قسمی از کفار، معاند و دشمن هستند و بنای عداوت با اسلام و اولیای خدا و اساس دین و مکتب و جامعه اسلامی را دارند و از عناد و عداوت دست بردار نیستند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: بخش دیگری از کفار، عناد و عداوت و دشمنی با ما و پیامبر و اسلام ندارند؛ دستور مکتب ما ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: برخی از اهالی مطبوعات را محاکمه کنید

علم الهدی: برخی از اهالی مطبوعات را محاکمه کنید