مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-17سياسي

ضرورت حرکت همسو در تولید کنندگان اندیشه حوزه و دانشگاه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : تولید کنندگان اندیشه در حوزه و دانشگاه برای انسجام و هم گرایی ارزشی و فرهنگی و مصونیت جامعه از خطر گسیختگی فرهنگی باید حرکت همسو داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسب 27 آذر در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه با بیان اینکه عمیق ترین و پایدار ترین جلوه وحدت حوزه و دانشگاه است، اظهار داشت: گفتمان وحدت حوزه و دانشگاه گفتمان مبارکی است که بعد از پیروزی انقلاب از سوی امام راحل عظیم الشان روحی جدید در کالبد دو نهاد علمی کشور دمیده شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به ظرفیت های نرم افزایی حوزه و دانشگاه افزود : حوزه و دانشگاه وظیفه تولید نرم افزارهای مورد نیاز کشور و تربیت نیروی انسانی را برعهده دارند که میتوانند با هم افزایی این ظرفیت ها را ارتقا دهند.

وی حرکت پر شتاب و جدی گفتمان وحدت حوزه و دانشگاه را مرهون شهید آیت الله مفتح، شهید آیت الله مطهری و شهید آیت الله دکتر بهشتی دانست و گفت: این حرکت بعد از پیروزی انقلاب شتاب بیشتری گرفته و گامهای جدی تر و راهبردی تری در مسیر وحدت این دو قشر برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حرکت همسو در تولید کنندگان اندیشه حوزه و دانشگاه

ضرورت حرکت همسو در تولید کنندگان اندیشه حوزه و دانشگاه