مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-17ورزشي

«رعد پدافند» ارتش قهرمان لیگ دوچرخه سواری شد


تیم ناجا قهرمان استقامت جاده و تیم کیش قهرمان تایم تریل مسابقات لیگ دوچرخه سواری دسته نخست کشور شدند ولی در مجموع تیمی هر دو مرحله تیم رعد پدافند ارتش قهرمان این مسابقات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،مسابقات لیگ دسته نخست دوچرخه سواری کشور که طی روزهای پنجشنبه 25 و جمعه 26 آذرماه به میزبانی محمودآباد و سرخرود برگزار شد.

در این مسابقفات قهرمانان در رشته های مختلف مختلف اعلام شدند.

در رشته تایم تریل انفرادی که از هر تیم تنها دو نفر حق شرکت داشتند تعداد 26 ورزشکار از صبح پنجشنبه 25 آذر به رقابت پرداختند که مسافت 15 کیلومتری کمربندی شرقی محمودآباد را طی کرده و در نهایت افراد زیر نفرات برتر شدند.

1-مجتبی زینعلی از تیم هیات کیش 2-علیرضا صفری از تیم رعد پدافند ارتش 3-امیرحسین محمدی از تیم رعد پدافند ارتش مسابقات استقامت جاده از هشت صبح جمعه از روبروی شهرداری سرخرود با شرکت 75 رکابزن از 15 تیم حاضر شروع و ورزشکاران با دور مارشال به مسافت پنج کیلومتر داخل شهر سرخرود را طی کرده و سپس از ورودی این شهر به سمت محمودآباد رقابت رسمی را آغاز و در ابتدای شهر محمودآباد وارد کمربندی شرقی شده و پنج دور رفت و برگشت این مسیر را طی کرده و سپس به سمت سرخرود و خط پایان برگشتند که در مجموع حدود 90 کیلومتر را پیمودند و در نهایت در استقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رعد پدافند» ارتش قهرمان لیگ دوچرخه سواری شد

«رعد پدافند» ارتش قهرمان لیگ دوچرخه سواری شد