مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-17ورزشي

صالحی امیری: همه را به کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک دعوت می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید رضا صالحی امیری روز جمعه در گفتگویی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک و تعویق آن گفت: پیش از این هم اعلام کرده بودیم تاریخ برگزاری انتخابات هفته اول بهمن ماه خواهد بود اما با توجه به اینکه انتخابات 10 فدراسیون برگزار .

- رییس کمیته ملی المپیک با اعلام روز هفدهم اسفند به عنوان زمان انتخابات کمیته ملی المپیک، گفت: آن چیزی که در فرآیند انتخابات شکل گرفت رعایت آیین نامه های مصوب کمیته بین المللی المپیک بود بنابراین همه را به گفت وگو و مشورت دعوت می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید رضا صالحی امیری روز جمعه در گفتگویی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک و تعویق آن گفت: پیش از این هم اعلام کرده بودیم تاریخ برگزاری انتخابات هفته اول بهمن ماه خواهد بود اما با توجه به اینکه انتخابات 10 فدراسیون برگزار نشده است مجبور شدیم به تعویق بیندازیم و انتخابات کمیته در تاریخ 17 اسفند برگزار می شود، براساس اساسنامه کمیته ملی المپیک، موظف هستیم که نیم به علاوه یک نفر از اعضای مجمع، فدراسیون های المپیکی باشند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: همه قهرمانان و ورزشکاران عضو خانواده بزرگ ورزش هستند، همه کسانی که رای آوردند یا نه، از نظر ما هیچ تفاوتی ندارند، چیزی که اتفاق افتاد، به نظرم غیرطبیعی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: همه را به کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک دعوت می کنم

صالحی امیری: همه را به کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک دعوت می کنم