مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-17سياسي

تنظیم بازار و قیمت ها از مهم ترین وظایف حکومت است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تنظیم قیمت ها و بازار از مهمترین وظایف حکومت ها در سراسر دنیاست، لذا امید است دولت در تنظیم بودجه سال آینده  موفق عمل شود و از آسیب تورم کاسته شود.

- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه26 آذرماه در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر تعادلی میان درآمد و هزینه های کشور نیست، اما با تلاش و مجاهدت می توان تعادل لازم را ایجاد کرد و با تولید بیشتر و کم کردن هزینه ها از میزان تورم کاست.

وی با اشاره به روز 27 آذرماه روز وحدت میان حوزه و دانشگاه افزود: دانشگاه ها و حوزه های علمیه دو سرمایه بزرگ کشور هستند و باید بدون تناقض و در یک راستا جهت تحقق اهداف انقلاب و توسعه کشور در تمامی حوزه ها مجاهدت کرده و هوشیارانه به سمت پیشرفت جامعه حرکت کنند.

دری نجف آبادی ادامه داد: کشور ما دارای ظرفیت های بسیار و نیروی انسانی بسیار خوبی در تمامی عرصه هاست، اما کشور امروز نیازمند نیروی مهارت محور و توسعه مهارت است، لذا دانشگاه ها نیز باید با ایجاد تحول در آموزش، نیروی انسانی متخصص تربیت کنند.

وی تاکید کرد: استان مرکزی دارای صنایع بزرگی نظیر ماشین سازی، واگن پارس و صنایع دیگری است که با بکارگیری نخبه های ماهر و بکارگیری استراتژی صنعتی می تواند در عرصه های جهانی به ارائه خدمات به نام و بزرگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم بازار و قیمت ها از مهم ترین وظایف حکومت است

تنظیم بازار و قیمت ها از مهم ترین وظایف حکومت است