مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-17سياسي

دلسوزان نظام دانشگاهیان و حوزویان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند


امام جمعه گلستان با اشاره به اینکه تبیین و تبلیغ از مصادیق جهاد است گفت: دلسوزان نظام دانشگاهیان و حوزویان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته گلستان ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: رضا و غضب حضرت فاطمه (س) رضا و غضب خدا و رسول اعظم (ص) است.

خطیب نماز جمعه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه و دانشگاه دو مرکز تأثیرگذار فرهنگی، علمی و دینی اند که عهده دار تولید فکر و اندیشه و تربیت نیرو برای کشورند و این دو نهاد ارزشمند با اتحاد خویش می توانند مکمل همدیگر باشند.

نورپور با تاکید به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها و بارها به ویژه اخیراً در دیدار جمعی از پرستاران و خانواده های معظم شهدا مدافع سلامت با معظم له، به اهمیت جهاد تبیین و تبلیغ تاکید کرده و فرمودند: شما اگر واقعیات تاریخ انقلاب و دستاوردهای نظام را به خوبی و دقیق روایت نکنید، دشمن آنها را وارونه تبیین خواهد کرد و با عوض کردن جای ظالم و مظلوم، اقدامات مستمر ظالمانه خود را توجیه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلسوزان نظام دانشگاهیان و حوزویان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند

دلسوزان نظام دانشگاهیان و حوزویان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند