مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-17فرهنگي

چرا خواننده ها بازیگر می شوند؟


طبیعتا کسی از پول بیشتر و شهرت بیشتر بدش که نمی آید، استقبال هم می کند.

اما چند سوال اینجا مطرح می شود - ربطی به امروز و این سال ها ندارد؛ پیش از انقلاب هم سینما میزبان خوش استقبالی برای خوانندگان بود و خوانندگان مختلف با سبک های مختلف، تصویرشان را روی پرده دیدند و احتمالا به خاطرش پول خوبی هم گرفتند و سرمایه گذار هم از این تعامل راضی بوده است.

آن موقع البته خبری از پلتفرم ها و سریال های با حضور خوانندگان نبود و همان نود دقیقه مدت زمان فیلم سینمایی کفایت می کرد برای تماشای ستاره های موسیقی روی پرده نقره ای.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: حضور خوانندگان در کسوت بازیگری در سال های اخیر همواره این سوال را مطرح می کند که علاوه بر وسوسه تجربه دنیای بازیگری وکسب شهرت بیشتر، چه عوامل دیگری می تواند در این نقل وانتقالات از دنیای خوانندگی به دنیای بازیگری یا حتی بالعکس موثر باشد و اینکه حضور یک خواننده تا چه حد می تواند به یک اثر سینمایی یا سریال هویت ببخشد.

باتوجه به فضای آثار فیلم های سینمایی دهه 60 و حتی تا اواسط دهه 70 موضوعات سینمای ایران عمدتا حول سوژه های دفاع مقدس، خانواده و مواد مخدر می چرخید و البته ژانر اکشن هم به شدت محبوب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خواننده ها بازیگر می شوند؟

چرا خواننده ها بازیگر می شوند؟