مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-17فرهنگي

مهدی سحابی را بشناسبد


«مهدی سحابی از جمله هنرمندانی است که روح زمانه خود را درک کرده است و در آثارش به خوبی این تاثیر را با زبان هنری بیان کرده است.

» «مهدی سحابی بسیار بااستعداد بود و در هر عرصه ای که فعالیت کرد، - مهدی سحابی از جمله هنرمندانی است که روح زمانه خود را درک کرده است و در آثارش به خوبی این تاثیر را با زبان هنری بیان کرده است.

مهدی سحابی بسیار بااستعداد بود و در هر عرصه ای که فعالیت کرد، از سرآمدان آن عرصه بود.

و عشق در آثار او حرف اول را می زد، اگر آثار بسیاری از نقاشان و مجسمه سازان را بررسی کنیم متوجه می شویم که در آثار بیشتر آن ها شاهد نوعی نگاه عاقلانه هستیم اما در آثار سحابی شاهد شهودی عاشقانه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان یافتن نمایشگاه پرسونای اندی وارهول پس از یک دوره تعطیلی موزه به دلیل اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا، مروری بر آثار مهدی سحابی روز سه شنبه (11 آبان ماه) در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه تا روز یکشنبه (28 آذر ماه) نیز ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 10 الی 18 برای بازدید به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

آنچه می خوانید توصیف چهار هنرمند و فعال هنر از این نمایشگاه است: لیلی گلستان، گالری دار درباره چگونگی دوستی اش با مهدی سحابی گفت: من مهدی سحابی مترجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی سحابی را بشناسبد

مهدی سحابی را بشناسبد