مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-17سياسي

هیئت های اندیشه ورز پشتوانه فکری بسیج است


رییس کل دادگستری استان فارس نقش هیئت های اندیشه ورز در تحقق اهداف بسیج را تاثیرگذار و مهم ارزیابی و اضافه کرد که این هیئت ها پشتوانه فکری بسیج محسوب می شوند.

- حجت الاسلام سید کاظم موسوی در سومین نشست هیئت اندیشه ورز شورای عالی بسیج حقوقدانان استان فارس با حضور، فرمانده سپاه فجر فارس و اعضای شورای قضایی و قضات و حقوقدانان بسیجی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) از اعضای شورای عالی بسیج حقوقدانان و سپاه استان به واسطه برگزاری همایش شهدای حقوقدان جنوب کشور، قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی ضمن ابراز رضایت از اقدامات و فعالیت های فرهنگی انجام شده از سوی دادگستری استان فارس و شورای عالی بسیج حقوقدانان، گفت: دادگستری استان فارس در همه زمینه های عملکردی در سطح قوه قضاییه شاخص است؛ بنابراین لازم است در جهت تحول و تعالی دستگاه قضایی، قضات و کارکنان دادگستری با تلاش شبانه روزی در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم همت کنند.

وی از آغاز فعالیت صلح یاران مساجد در 300 مسجد استان فارس خبر داد و گفت: به همت صلح یاران بسیجی، توسعه حل اختلاف و داوری استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان فارس در سطح 300 مسجد استان فارس فعالیت رسمی خود را با هدف اصلاح ذات البین و صلح و سازش میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های اندیشه ورز پشتوانه فکری بسیج است

هیئت های اندیشه ورز پشتوانه فکری بسیج است