مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-17سياسي

ضرورت چکش کاری بودجه1401/بازی آمریکا و اروپا درمذاکرات تکراری است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نمایندگان مجلس با کار کارشناسی و توجه به وضع فعلی کشور، بودجه سال 1401 را باید چکش کاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقشار مختلف مردم برای حمایت از محرومین کارهایی انجام دادند که باید در طول سال هم انجام شود.

امام جمعه تبریز به فرارسیدن شب یلدا اشاره داشت و گفت: در این ایام که در آستانه شب یلدا قرار داریم نباید افراد محروم را فراموش کنیم.

یلدا یک رسم قدیمی است و یکی از فواید آن صله ارحام است.

آیت الله مفتح استادی دلسوز در دانشگاه و فردی مؤثر در حوزه بود وی به ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه است، به قول مقام معظم رهبری ، آیت الله مفتح کم تظاهر ولی پر حضور بود.

او استادی دلسوز در دانشگاه و فردی مؤثر در حوزه بود.

آل هاشم ابراز داشت: وحدت بین حوزه و دانشگاه دستاوردهای زیادی در پی داشت، از جمله فواید آن تحول در جنبش نرم افزاری و تولید علوم بومی و تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی و دست یابی به علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه ها و به روز شدن حوزه است.

ارتباط مستمر باید میان حوزه و دانشگاه برقرار شود وی سپس با تاکید بر اینکه ارتباط مستمر باید میان حوزه و دانشگاه برقرار شود، گفت: حضور عالمانه روحانیون در دانشگاه ها و حضور اساتید دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت چکش کاری بودجه1401/بازی آمریکا و اروپا درمذاکرات تکراری است

ضرورت چکش کاری بودجه1401/بازی آمریکا و اروپا درمذاکرات تکراری است