مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-17اقتصادي

اجرای پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه نشین و محروم ایلام


مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(ع) گفت: پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه نشین و محروم ایلام اجرا خواهد شد و با کمک خیرین و نیکوکاران بسته های شب یلدا برای پر کردن سفره نیازمندان تهیه و توزیع می شود.

- احمد صمدانی مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(ع) ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه نشین و محروم ایلام اجرا خواهد شد.

وی افزود: با کمک خیرین و نیکوکاران بسته های شب یلدا برای پر کردن سفره نیازمندان تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی سرپرست و کودکان بد سرپرست توزیع می شود.

مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(ع) گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور بسیاری از مردم با کمک به همنوعان و ترویج فرهنگ نوع دوستی در شب یلدا در تلاش هستند تا گره گشای برخی مشکلات محرومان باشند.

صمدانی ادامه داد: از مهم ترین اهداف این پویش حضور در کنار این کودکان است که در این شب کسی به دیدارشان نمی رود و نیز جشن گرفتن با آن ها و نشاندن لبخندی بر لبان این کودکان معصوم شهرمان است.

وی افزود: همچنین تلاش می شود تا این برنامه و گزارشی که از تنهایی این کودکان در جامعه تهیه می شود، به صورت فریادی باشد از حقیقت که در گوش های خواب آلود می پیچد تا شاید کسانی به فکر اقدامی برای این کودکان بیفتند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه نشین و محروم ایلام

اجرای پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه نشین و محروم ایلام