مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-17سياسي

گرگیج برکنار شد/ انتصاب امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، با توجه به اظهار نظر تفرقه افکن مولوی گرگیج در نماز جمعه هفته گذشته در تاریخ 19 آذر 1400 و در پی آن محکوم کردن سخنان وی توسط علما و روحانیون تسنن و تشیع و سایر نهادها و مدارس دینی و حوزویان، در طی حکمی از سوی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان مولوی نعمت الله مشعوف به عنوان امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر منصوب شد.

در متن حکم امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر آمده است جناب مستطاب آقای مولوی نعمت الله مشعوف (وفقه الله لمرضاته) با توجه به حوادث ناگوار مربوط به نماز جمعه اهل سنت آزادشهر و لزوم نصب امام جمعه جدید، بدینوسیله جنابعالی را به مدت یک سـال به امامت جمعـه اهل سنت شهرستان آزادشهر منصوب می نمایم.

       امید است با توکّل به خداوند متعـال، ضمن برگزاری هرچه با شکوه تر این فریضه بزرگ الهـی، مردم شریف آن سامان را با معارف دینی و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا کنید.

     بدیهی است توجه ویژه شما به موقعیت خطیر جهان اسلام و ضرورت وحدت اسلامی و شرایط حساس کشور و تبیین صحیح آن برای مردم عزیز، رضایت خداوند متعال را در پی داشته و موجب یأس دشمنان خواهد گردید.

      امید است با همکاری اهالی محترم، علماء و مسئولین منطقه، بویژه مرکز اسلامی استان گلستان، وظایف محوّله بویژه عمل به آرمان های امام راحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرگیج برکنار شد/ انتصاب امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر

گرگیج برکنار شد/ انتصاب امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر