مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-17سياسي

بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از 33 سال


پیکر پاک «مرتضی آقایی» از شهدای نیروی انتظامی استان همدان پس از 33 سال با تلاش تیم های تفحص، شناسایی و با برگزاری آیین ویژه ای به زادگاهش همدان منتقل شد.

- همدان- پیکر پاک مرتضی آقایی از شهدای نیروی انتظامی استان همدان پس از 33 سال با تلاش تیم های تفحص، شناسایی و با برگزاری آیین ویژه ای به زادگاهش همدان منتقل شد.

به گزارش، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان با اعلام این مطلب گفت: شهید آقایی از سربازان ژاندارمری سابق 21 تیر ماه سال 67 هنگام دفاع از میهن اسلامی در جریان درگیری با نیروهای بعثی در منطقه عملیاتی نهر عنبر ایلام به شهادت رسید و از آن زمان تاکنون مفقود الاثر بود.

حسین بشری با بیان اینکه پس از گذشت 33 سال از شهادت این سرباز فداکار، پیکر مطهر شهید در جریان عملیات تفحص شهدا کشف و از طریق انجام آزمایش دی.

ان.

ای هویت وی شناسایی و به زادگاهش همدان انتقال داده شد، گفت: این موضوع به خانواده شهید اطلاع و در نهایت، پیکر پاک این شهید به همدان انتقال داده شد.

وی ادامه داد: آیین وداع با این شهید گلگون کفن نیز قرار است امشب در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و آیین ویژه انتقال پیکر شهید مرتضی آقایی با عنوان جشنواره سرباز با حضور خانواده و جمعی از مردم و فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی امروز در همدان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از 33 سال

بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از 33 سال