مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-17سياسي

شهرکردی ها برای نزول باران نماز باران اقامه کردند


نماز باران و استغاثه به درگاه الهی امروز 25 آذرماه با حضور آحاد مردم در آستان مقدس امامزاده سلطان سبزپوش در غرب شهرکرد اقامه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماز باران و دعا و استغاثه به درگاه الهی امروز 25 آذرماه با حضور آحاد مردم و به امامت حجت الاسلام فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد در آستان مقدس امامزاده سلطان سبزپوش در غرب شهرکرد اقامه شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی- امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه های نماز باران با اشاره به توصیه اسلام در خصوص اقامه نماز استسقاء، اظهار کرد: مستحب است که مؤمنان این نماز را در ایام خشکسالی و خشک شدن آب رودخانه ها و چشمه ها اقامه و از خداوند رحمت الهی و نزول باران را طلب کنند.

وی ادامه داد: اقامه این نماز بارها در تاریخ چه در زمان حیات ائمه معصومین(ع) و چه پس از آن آمده و مؤمنان با چشم خود اعجاز الهی را درک کرده اند، البته از امروز بارش های خوبی در استان و کشور پیش بینی شده و ممکن است، این شائبه پیش آید که خواندن این نماز در این روز که بارش های خوبی در پیش است، ضرورتی ندارد، پاسخ این است که کمبود آب در استان با یک بارش هر چند خوب و مفصل حل نمی شود و طلب باران از سوی بندگان از خداوند باید ادامه یابد تا لطف الهی شامل حالمان شود و تمامی سدها و آب های زیرزمینی و رودخانه ها پر آب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکردی ها برای نزول باران نماز باران اقامه کردند

شهرکردی ها برای نزول باران نماز باران اقامه کردند