مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-17اقتصادي

افزایش قیمت خودرو قانونی است


معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به ابهامات اخیر درباره افزایش قیمت خودرو، گفت: دادستانی کل به موضوع ورود و با ملاحظه مستندات صحت قانونی تصمیمات تنظیم بازار را احراز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر به نقل از سایپا، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اخبار منتشرشده درباره ابهامات قانونی افزایش قیمت محصولات کارخانه، دو خودروساز بزرگ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور، گفت: دادستانی کل کشور سریعاً به موضوع ورود و با مطالبه و ملاحظه دلایل و مستندات و بررسی دقیق و استعلام از مسئولین ذی ربط صحت قانونی تصمیمات تنظیم بازار کشور را احراز کرد.

به گفته معاون قضایی دادستان کل کشور، تصمیمات اخیر علی رغم میل باطنی دولت در افزایش قیمت ها صرفاً به دلیل شرایط خاص و در راستای حمایت از تولید و تضمین اشتغال پایدار ده ها هزار نفر کارگر و در موقعیت اضطرار مصوب شده است.

وی با اشاره به ایراد و گلایه معاونت محترم نظارت دیوان عالی کشور و عضو شورای عالی رقابت، گفت: این ایراد به جا بوده و به نظر در اطلاع رسانی به این نهاد غفلت صورت گرفته است.

به گفته معاون قضایی دادستان کل کشور، خادمان مردم در هر سه قوه برای کنترل تورم، تثبیت و کاهش قیمتها هم قسم و جدی هستند و امید است در آینده نه چندان دور شاهد رفع تضییقات و بهبود وضع معیشت مردم شریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت خودرو قانونی است

افزایش قیمت خودرو قانونی است