مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-17اقتصادي

نقش ایرانی ها در تعطیلی سایت «الکسا» چه بود؟!


کیست که نداند بسیاری از سایت های ایرانی برای بهبود رتبه آلکسای خود با استفاده از شرکت های مختلف که در کار ارسال بازدیدهای فیک هستند برای خود رتبه آلکسای در ظاهر خوبی دست و پا می کنند و نرخ آگهی های خود را هم بر همان اساس بالا و بالاتر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مهدی بذرافکن در یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: اوایل این هفته خبری عجیب و غریب همه را متعجب کرد؛ آلکسا تعطیل می شود.

این وب سایت آنالیز کننده ترافیک وب و سرویس رتبه بندی معتبر سایتها، اعلام کرده که در تاریخ 1 می 2022 (اول اردیبهشت 1401) برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد.

آلکسا که یکی از زیرمجموعه های آمازون است،علتی هم برای بازنشسته شدنش بیان نکرده و تنها به تاریخ خداحافظی اش اشاره کرده است.

آلکسا بر اساس بازدید ارسال شده برای سایتها رتبه بندی آنها را اعلام می کند و سایت ها هم بر پایه همین رتبه به محبوبیت می رسند و آگهی های بسیاری جذب می کنند.

اما کیست که نداند بسیاری از سایت های ایرانی برای بهبود رتبه آلکسای خود با استفاده از شرکت های مختلف که در کار ارسال بازدیدهای فیک هستند برای خود رتبه آلکسای در ظاهر خوبی دست و پا می کنند و نرخ آگهی های خود را هم بر همان اساس بالا و بالاتر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ایرانی ها در تعطیلی سایت «الکسا» چه بود؟!

نقش ایرانی ها در تعطیلی سایت «الکسا» چه بود؟!