مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-17اقتصادي

افزایش 3 برابری احیا و اصلاح مراتع در اسدآباد


مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسدآباد از افزایش سه برابری اجرای طرح احیا و اصلاح مراتع این شهرستان  به نسبت سال گذشته خبر داد.

- بهزاد شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امسال با مشارکت مردم اجرای کپه کاری و بذرکاری در عرصه منابع طبیعی شهرستان در قالب احیا و اصلاح مراتع در دست اقدام است، افزود: برای اجرای این طرح و قرق مرتع و کپه کاری و بذر کاری با مشارکت مردم سه روستای حبشی ،کمک سفلی و حاجی آباد هدف گذاری شده که در حال حاضر به صورت خودکفا اجرای این طرح در 100هکتار از عرصه منابع طبیعی روستای حبشی انجام گرفته است.

وی افزود: در روستای کمک سفلی نیز بذر لازم برای اجرای طرح تحویل داده شده که بعد از بارندگی ها اجرای کپه و بذر کاری با مشارکت مردم انجام خواهد شد.

شاهمرادی با بیان اینکه به نسبت سال گذشته طرح کپه کاری و بذر کاری در عرصه منابع طبیعی شهرستان با افزایش سه برابری همراه است، تصریح کرد: سال گذشته با وجود پیمانکار و اعتبار، تنها 70هکتار کپه کاری و بذر کاری در عرصه منابع طبیعی شهرستان انجام گرفت که امسال با مشارکت مردم 200هکتار کپه کاری و بذرکاری در قالب اصلاح و احیا مراتع در حال انجام خواهد بود .

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از همیاران طبیعت شهرستان اسدآباد ساکن روستای شیلاندر در ارزیابی های وزارت جهاد کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری احیا و اصلاح مراتع در اسدآباد

افزایش 3 برابری احیا و اصلاح مراتع در اسدآباد