مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 22:252021-12-16سياسي

برخورد قانونی با هنجارشکنان در دشتستان انجام شود


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان گفت: برخورد قانونی با هنجار شکنان در جامعه توسط متولیان در دستور کار قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام حسن مصلح عصر پنج شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان اظهار داشت: مدیران ادارات شهرستان با نصب و استفاده از تراکت های حاوی آیات قرآنی و احادیث پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) در مورد اهمیت و ارزش کار برای خدمت به مردم مؤمن در محیط اداره اهتمام ورزند و کارمندان عملاً مقید به انجام این دستورات باشند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان افزود: مدیران ادارات در اختصاص دادن مکانی مناسب برای فرایض دینی (نماز، دعا و زیارت) اهتمام ورزند.

وی گفت: بررسی مسائل و مشکلات حاد جامعه مانند طلاق، اعتیاد باید مورد توجه اعضای این ستاد باشد و با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین راه های پیش گیری از اعتیاد و طلاق را عملاً در جامعه با فرهنگ سازی و استفاده از فضای مجازی ترویج کنند.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: با برخورد قانونی با توزیع کنندگان مواد مخدر و آشنایی والدین با آسیب های کشنده این مواد خطرناک بر فرزندان خود بیشتر کنترل داشته باشند.

وی یادآور شد: ترویج فرهنگ حجاب با بهره گیری از کلیپ های آموزشی در فضای مجازی برای خانواده ها که فرزندانشان در محیطی سالم پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با هنجارشکنان در دشتستان انجام شود

برخورد قانونی با هنجارشکنان در دشتستان انجام شود