مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 22:002021-12-16فرهنگي

چرا موسیقی راک؟


موسیقی همچون کلیه حوزه های هنری دارای شاخه ها و بخش های متعدد است که هر کدام سبک و سیاق و طرفداران مختص به خود را دارند.

در ایران عمدتا سبک های موسیقی فولکلور، - موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی پاپ در بین مخاطبان شناخته شده است و سایر سبک های موسیقی چون راک، متال، جاز، کلاسیک و .

آنگونه که باید شناخته شده نیست و عمدتا طرفداران زیادی بین ایرانیان ندارند.

البته باید این مسئله را در نظر گرفت که هنرمندان چندانی در حوزه موسیقی مثلا راک در ایران فعالیت نمی کنند و اگر هم فعالیت داشته باشند، موانع زیادی از گرفتن مجوز تا پیدا کردن اسپانسر برای ادامه فعالیت پیش رویشان خواهد بود.

به همین جهت ممکن است بخش قابل توجهی از این هنرمندان به فعالیت های زیرزمینی روی آورده و در صورت انتشار قطعاتی اورجینال، موفق به جذب مخاطبان نشوند که البته در صورت جذب مخاطب هم به علت نبود قوانین کپی رایت در ایران انتشار قطعه برایشان دستاورد مالی نخواهد داشت.

همچنین به علت اینکه کسب مجوز برای این گروه ها جهت برگزاری کنسرت کار دشواری است و از طرفی چنین اقداماتی نیاز به حمایت مالی دارد، ممکن است پس از مدتی، فعالیت در این حوزه را ترک کرده و برای تأمین مخارج زندگی خود به حوزه های موسیقی پرطرفدار چون پاپ روی بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا موسیقی راک؟

چرا موسیقی راک؟