مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 21:552021-12-16اجتماعي

6 کلاس درس روستایی در پل دختر افتتاح شد


در مراسمی با مشارکت موسسه مهر گیتی و با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان 2 فضای آموزشی در قالب 6 کلاس درس در روستاهای بابازید و خرس در پل دختر افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، در مراسمی با مشارکت موسسه مهر گیتی و با حضورجمعی از مسئولان استان و شهرستان 2 فضای آموزشی در قالب 6 کلاس درس در روستاهای بابازید و خرس در پل دختر افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان روز پنج شنبه در حاشیه افتتاح این مدارس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر اظهار کرد: دبیرستان سه کلاسه خترانه روستای بابازید به نام علی نوروزی فرسنگی و دبستان سه کلاسه قلم در روستای خرس در به نام مجید محمدزاده خیران مدرسه ساز استان احداث شدند.

امیر غفوری نژاد افزود: تعداد 9 هزار و 621 دانش آموز در شهرستان پل دختر در 123 فضای آموزشی با 503 کلاس درس، مشغول تحصیل هستند.

وی به خسارت سیل به فضاهای آموزشی شهرستان پل دختر اشاره کرد و یادآورشد: متاسفانه در سیل ویران گر فروردین ماه سال 1398 تعداد قابل توجهی از فضاهای آموزشی این شهرستان به عنوان منطقه کمتر برخوردار استان به صورت صد درصد تخریب شد و یا به تعمیرات اساسی نیاز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کلاس درس روستایی در پل دختر افتتاح شد

6 کلاس درس روستایی در پل دختر افتتاح شد