مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 20:152021-12-16سياسي

برگزاری کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس در خرم آباد


کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همت حوزه هنری لرستان و در خرم آباد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، از سوی واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری لرستان و با همکاری دبیرخانه ستاد کنگره ملی 6300 شهید لرستان و معاونت فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در خرم آباد آغاز شد.

محمد قاسمی پور مدرس این کارگاه در ابتدای جلسه؛ از تاریخ شفاهی به عنوان یک روش تحقیق باارزش در حوزه جمع آوری و مستند سازی اطلاعات شفاهی یاد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت ها در یادگیری این است که باید با موضوع و مبحث درگیر شد و از آن فارغ نباشیم، تصریح کرد: وقتی اینگونه در مسیر یادگیری قرار بگیریم و موضوع؛ مساله اصلی و به نوعی مساله ذهنی و فکری شود تمام مواردی که قرار است به دنبالش بگردیم، خودش آشکار و پیدا خواهد شد.

این مدرس تاریخ شفاهی اضافه کرد: همه ما می توانیم از یکدیگر یاد بگیریم؛ الگو بگیریم؛ الگو پذیری کنیم و نظاره کنیم اما در نهایت هر کسی باید به سبک و روش خودش عمل کند.

قاسمی پور ادامه داد: هر فرد به لحاظ فکری، سواد و پایگاه اجتماعی و فردی متفاوت است و می طلبد زبان، دانش و سواد خاصی را برای یادگیری به کار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس در خرم آباد

برگزاری کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس در خرم آباد