مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 19:152021-12-16سياسي

تنها به برگزاری مراسم عزاداری برای علما کافی بسنده نشود


رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه تنها برگزاری مراسم عزاداری برای علما کافی نیست، گفت: باید طوری برنامه ریزی کرد تا با از دست دادن علما جایگزین هایی مناسبی برای آنها تربیت شود.

- ایسنا/فارس رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه تنها برگزاری مراسم عزاداری برای علما کافی نیست، گفت: باید طوری برنامه ریزی کرد تا با از دست دادن علما جایگزین هایی مناسبی برای آنها تربیت شود.

حجت الاسلام قرائتی شامگاه پنج شنبه 25 آذر در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله صدرالدین حائری شیرازی و حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان کرد: تنها برگزاری مراسم عزاداری برای علما کافی نیست باید طوری برنامه ریزی کرد با از دست دادن علما جایگزین هایی مناسبی برای آنها تربیت شود و با حمایت از طلبه یا دانشجویانی که استعداد و توان ادامه تحصیل دارند ولی امکانات مالی ندارند با حمایت مالی زمینه ای ایجاد کرد تا یک دانشمند و یک عالم تربیت شود.

او افزود: در شیراز علمای بزرگی چون آیت الله محلاتی، آیت الله دستغیب، آیت الله ربانی، آیت الله حدائق و آیت الله ایمانی زندگی میکردند که با از دست دادن آنها نباید فقط مراسم عزاداری گرفت بلکه باید در کنار این مراسم ها جلسات متعدد قرایت، قرآن و تفسیر قرآن برگزار و در کنار تفسیر خصوصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها به برگزاری مراسم عزاداری برای علما کافی بسنده نشود

تنها به برگزاری مراسم عزاداری برای علما کافی بسنده نشود