مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-16فرهنگي

پایان راه «سینما حقیقت» پانزدهم/ «بی بی جان» بهترین فیلم تماشاگران


برگزیده های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت مشخص شدند.

- پایان راه سینما حقیقت پانزدهم/ بی بی جان بهترین فیلم تماشاگران برگزیده های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین پایانی پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران (سینما حقیقت) از ساعت حدود 19 عصر امروز پنجشنبه 25 آذرماه در تالار وحدت و با اجرای محمد سلوکی و همچنین حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

در این مراسم محمد حمیدی مقدم - دبیر جشنواره - با بیان اینکه اگر نام شهید سید مرتضی آوینی روشنایی بخش جشنواره سینما حقیقت است، دلیلش پایمردی ها و حقیقت طلبی هاست گفت: بر این باوریم که نوبت درخشیدن سینمای مستند فرا رسیده است، به همین دلیل با کرونا، از میدان به در نرفتیم و در حالی که بسیاری از فعالیت های فرهنگی و رویدادهای هنری به دلیل همه گیری کرونا، تاخیر و تعویق و تعطیلی را تجربه کردند، سینمای مستند در تمام صحنه ها حاضر و ناظر بود.

او با تاکید بر اینکه طراحی شیوه نمایش آنلاین و پیشگامی در تبدیل تهدید کرونا به فرصت ادامه داد: مرور کردن مسیر جشنواره سینما حقیقت در دوران نوین خود، می تواند راهگشا و نشان دهنده گام هایی باشد که در آینده باید برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان راه «سینما حقیقت» پانزدهم/ «بی بی جان» بهترین فیلم تماشاگران

پایان راه «سینما حقیقت» پانزدهم/ «بی بی جان» بهترین فیلم تماشاگران