مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 15:202021-12-16اجتماعي

طرح بازیافت گازهای فلر مجتمع پتروشیمی زاگرس آغاز شد


عملیات اجرایی پروژه بازیافت گازهای فلر مجتمع پتروشیمی زاگرس با سه میلیون یورو اعتبار روز پنجشنبه 25 آذرماه 1400 در آیینی با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست آغاز شد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست در آیین یاد شده گفت: تغییر اقلیم در حال رخ دادن است و به تبع آن تغییر تنوع زیستی و به تبع این تنوع زیستی تنوع فرهنگی نیز در حال انجام است.

علی سلاجقه با اشاره به اینکه دگردیسی عجیبی در سطح دنیا در حال رخ دادن است، ادامه داد: با تغییرات اقلیم دنیا در تعاملات سیاسی در حال تغییر رویکرد است و این رویکرد در کشورهای مختلفی مشهود است.

وی عنوان کرد: اصلی ترین خطری که دنیا را تهدید می کند خطر تغییر اقلیم است و در کشور نیز صنعت به اندازه کافی با طبیعت نامهربانی داشته به نحوی که این موضوع بخوبی در فرونشست آب ها و زمین و همچنین وضعیت نامطلوب بارش ناشی از گازهای گلخانه ای مشهود است.

معاون رییس جمهورادامه داد: با تغییر شرایط در وضعیت خاک، پوشش گیاهی و جانی استرسی روحی و روانی و غیرقابل اندازه گیری در حال تحمیل به جامعه است.

سلاجقه بیان کرد: در شرایط امروزی مدیری موفق است که بتواند یکی از ضابطه های محیط زیست مانند ترافیک تهران را برای شهروندان حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بازیافت گازهای فلر مجتمع پتروشیمی زاگرس آغاز شد

طرح بازیافت گازهای فلر مجتمع پتروشیمی زاگرس آغاز شد