مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-16سياسي

سالانه بیش از 50 هزار نظریه کارشناسی در پزشکی قانونی گلستان صادر می شود


مدیرکل پزشکی قانونی گلستان در حضور رییس قوه قضاییه گفت: سالانه بیش از 50 هزار نظریه کارشناسی در حوزه های معاینات، تشریح، آزمایشگاه و کمیسیون در پزشکی قانونی گلستان صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان حسین زارعی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه دستگاه  قضاییه به نمایندگی از سازمان های تابعه این دستگاه در حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس مجزا بیان می کنم.

وی درباره مشکلات اداره کل بازرسی گلستان تصریح کرد: با توجه به فرسوده بودن ناوگان این اداره کل، تامین اعتبار لازم برای خرید خودرو، با توجه به اینکه ساختمان جدید اداره کل بازرسی سال گذشته به بهره برداری رسیده تامین اعتبار برای تجهیزات فناوری و اطلاعات در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در تامین زیرساخت های اولیه ضروری است.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی بازوی دستگاه قضایی در پرونده های مرتبط به امور پزشکی بوده و در این راستا سالانه بیش از 50 هزار نظریه کارشناسی در بخش های معاینات، تشریح، آزمایشگاه و کمیسیون صادر می شود.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود فضای فیزیکی و تجهیزات تخصصی، آزمایشگاهی و تشریحی  در مرکز استان، نیاز است هر چه سریع تر تامین اعتبار لازم در راستای تکمیل پروژه های پزشکی قانونی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه بیش از 50 هزار نظریه کارشناسی در پزشکی قانونی گلستان صادر می شود

سالانه بیش از 50 هزار نظریه کارشناسی در پزشکی قانونی گلستان صادر می شود