مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-16سياسي

تالاب «آلماگل» و برج «قابوس» سنددار شدند


با همت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان گلستان هفت فقره سند کاداستری به نفع بیت المال صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در راستای اجرای قانون جامع حدنگار و ماده 32 سند امنیت قضایی ، به منظور تثبیت مالکیت دولت بر انفال، با همت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به گلستان، هفت فقره سند کاداستری به نفع بیت المال صادر شد.

بر این اساس؛ یک میلیون و 253 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی تثبیت و در خصوص یک میلیون و 60 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی سند کاداستری به نفع دولت صادر شد و اسناد کاداستری سایر اراضی مربوط به منابع طبیعی هم در حال صدور است.

همچنین، در خصوص سایر دستگاه ها در مجموع به میزان 68 هزار هکتار از اراضی تثبیت شده و به زودی سند مالکیت کاداستری آن ها صادر خواهد شد.

پنج فقره سند مالکیت کاداستری هم به نام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در مجموع به مساحت 115 میلیون و 426 هزار و 162 مترمربع صادر و بر این اساس، مالکیت دولت بر تالاب آجی گل تثبیت شد.

یک فقره سند مالکیت کاداستری به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت 35 هزار متر مربع در راستای قانون تولید و عرضه مسکن صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب «آلماگل» و برج «قابوس» سنددار شدند

تالاب «آلماگل» و برج «قابوس» سنددار شدند