مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-16سياسي

کتاب رجال تفسیری زیرنظر آیت الله جوادی آملی در قم رونمایی شد


کتاب «رجال تفسیری» با اشراف آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در مراسمی هم زمان با هفته پژوهش، با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین و حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی از اساتید حوزه در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا قم رونمایی شد.

- کتاب "رجال تفسیری" زیرنظر آیت الله جوادی آملی در قم رونمایی شد ایسنا/قم کتاب رجال تفسیری با اشراف آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در مراسمی هم زمان با هفته پژوهش، با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین و حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی از اساتید حوزه در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا قم رونمایی شد.

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا در این آیین گفت: حوزه علمیه از برکات نظام اسلامی است و در همه بخش ها فعالیت های علمی، فرهنگی و دینی را مدنظر دارد که هرازگاهی این پژوهش ها به جامعه اسلامی عرضه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی افزود: این بنیاد آثار پژوهش خود را در خدمت فرهنگ دوستان و علاقه مندان علم و دین عرضه می کند و کتاب رجال تفسیری از جمله این آثار است که نشان دهنده فعالیت چندین ساله پژوهشگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب رجال تفسیری زیرنظر آیت الله جوادی آملی در قم رونمایی شد

کتاب رجال تفسیری زیرنظر آیت الله جوادی آملی در قم رونمایی شد