مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-16سياسي

فرمانده کل انتظامی: به مردم اطمینان می دهم که رهبر معظم انقلاب مدافع واقعی آنان است


کسانی که آرامش مردم را نمی توانستند ببینند و از سوی معاندان و سلطنت طلب ها و کسانی که به هیچ عنوان دلسوز مردم نیستند پشتیبانی و وارد میدان شدند - کسانی که آرامش مردم را نمی توانستند ببینند و از سوی معاندان و سلطنت طلب ها و کسانی که به هیچ عنوان دلسوز مردم نیستند پشتیبانی و وارد میدان شدند فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حوادث پنجم آذر در شهر اصفهان تاکید کرد: لازم است از مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان که همیشه در صحنه بوده و با هوشیاری خود دشمن را در این حوادث ناکام گذاشتند تقدیر و تشکر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، سردار حسین اشتری در یادواره شهدای امنیت در گلستان شهدای اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای راه احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: امروز آمران به معروف و ناهیان از منکر یک وظیفه الهی و فراموش شده را انجام می دهند و همه مسئولان باید از آنها حمایت کنند.

وی اظهار داشت: این افراد به مسئولان و کسانی که متولی برخورد با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی هستند کمک می کنند و در حوزه های مختلفی از جمله فرهنگی، فضای مجازی، اخلاقی، اقتصادی و سیاسی هم فعال هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این گونه نیست که امر به معروف فقط در یک موضوع فرهنگی صورت گیرد بلکه در موضوعات مختلف انجام می شود و باید ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل انتظامی: به مردم اطمینان می دهم که رهبر معظم انقلاب مدافع واقعی آنان است

فرمانده کل انتظامی: به مردم اطمینان می دهم که رهبر معظم انقلاب مدافع واقعی آنان است