مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-16سياسي

تمرکز امروز دشمنان بر روی جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی است


رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با تاکید بر حفظ روحیه ولایت مداری و بصیرت ملت ایران گفت: تمرکز امروز دشمنان بر روی جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی است.

- ، امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان ظهر پنج شنبه در مراسم پاسداشت شهید علیرضا حسینی که با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، برگزار شد با اشاره به استراتژی ترکیبی یا هیبریدی دشمن برای مقابله با ایران اظهار داشت: دشمنان و در صدر آنها آمریکا در روش هیبریدی از همه مؤلفه های قدرت مثل جنگ نظامی، سایبری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، بیولوژیک و اجتماعی برای رسیدن به اهداف خود در ایران و سایر کشورهای هدف استفاده می کند.

پوردستان با بیان اینکه استراتژی قاطع و سریع با استفاده از مؤلفه های مذکور در دستور کار جنگ امروز استکبار قرار دارد گفت: جنگ های فرسایشی مانند جنگ جهانی و اول و دوم دیگر از دستور کار آنان خارج شده است و آنان دیگر به دنبال جنگ های چند ساله نیستند بلکه اهدافشان را برای مدت کوتاه 3 الی 6 ماهه می چینند.

وی با تاکید بر حفظ روحیه ولایت مداری و بصیرت ملت ایران بیان داشت: مردم برای مقاومت و سربلندی در مقابل انواع تهدیدات باید با ولایتمداری حرکت کنند و باید بدانیم که دشمنان ایران اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز امروز دشمنان بر روی جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی است

تمرکز امروز دشمنان بر روی جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی است