مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-16سياسي

شفافیت، اعتماد عمومی را احیا می کند و مانع شائبه افکنی می شود


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت در عملکرد مسئولان مانع از شائبه افکنی شده و اعتماد عمومی را احیا و تقویت خواهد کرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت در عملکرد مسئولان مانع از شائبه افکنی شده و اعتماد عمومی را احیا و تقویت خواهد کرد.

حجت الاسلام محمد سبزی پنجشنبه 25 آذرماه در آیین تکریم و معارفه شهردار ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهر باید به لحاظ زیبایی در سیمای خود آسایش را برای مردم به لحاظ جسمی و آرامش به لحاظ روحی فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه کلید شهر در دست شهردار است و باید در موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز برنامه ریزی کند، افزود: شهردار توانمند باید با روحیه جهادی در حوزه آسیب های اجتماعی، اعتیاد، حاشیه نشینی وضعیت شهر را تحلیل کند و برای برطرف کردن مشکلات تصمیم درست بگیرد.

این نماینده مردم در خانه ملت، کارآمدی، مردمی بودن و شفافیت را مهمترین ویژگی مدیران در طراز نظام اسلامی دانست و افزود: شفافیت نداشتن در انجام امور منجر به شائبه افکنی می شود و اعتماد عمومی را از بین خواهد برد.

وی در ادامه گفت: اقدامات خوبی در چهار سال گذشته در حوزه مدیریت شهری صورت گرفته است و شهردار جدید هم رزومه قوی با فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت، اعتماد عمومی را احیا می کند و مانع شائبه افکنی می شود

شفافیت، اعتماد عمومی را احیا می کند و مانع شائبه افکنی می شود