مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-16اقتصادي

هشدار جدی به فعالان پرورش طیور استان اردبیل


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل ضمن هشدار جدی به فعالان صنعت پرورش طیور گفت: در استان از آنها خواست ضمن رعایت مقررات امنیت زیستی و دستورالعمل های بهداشتی کاملا هوشیارانه عمل نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهلول تکلوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در یک واحد مرغ مادر گوشتی استان گیلان مشاهده شده و وجود بیماری در آزمایشگاه مرجع سازمان دامپزشکی کشور به تایید رسیده است، بنابراین از فعالان صنعت طیور و پرورش دهندگان مرغ در استان تقاضا داریم ضمن رعایت مقررات امنیت زیستی، دستورالعمل های بهداشتی را کاملا هوشیارانه اجرا نمایند.

وی افزود: با توجه به موج سنگین این بیماری در جهان و نیز قرار گرفتن استان در کریدور پرندگان مهاجر که ناقلان خاموش این بیماری بوده و درتالاب ها، دریاچه ها، آبگیرها و پشت سدها زمستان گذرانی می کنند و نیز به دلیل درگیر بودن استان همسایه با این بیماری، احتمال شیوع این بیماری در استان ما بسیار بالا است.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل تاکید کرد: قطعا سهل انگاری و عدم همکاری با دامپزشکی و نیز عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی منجر به طغیان این بیماری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی به فعالان پرورش طیور استان اردبیل

هشدار جدی به فعالان پرورش طیور استان اردبیل