مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-16سياسي

به رییس جمهور نامه نوشتیم که معاونت علوم انسانی تشکیل شود


رییس اتاق تحول علوم انسانی در دومین جلسه این اتاق در پاسخ به گلایه های سخنرانان در خصوص عدم توجه به علوم انسانی در کشور گفت: به رییس جمهور نامه نوشتیم که معاونت علوم انسانی تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دومین جلسه اتاق تحول علوم انسانی با حضور حجت الاسلام لکزایی رییس اتاق و اعضای آن 22 آذرماه به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی، رییس اتاق تحول علوم انسانی در این جلسه گفت: در خدمت دکتر رضا غلامی عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد و رییس محترم مرکز علوم انسانی اسلامی صدرا و رییس شورای سیاست گذاری مجمع بین المللی علوم انسانی اسلامی هستیم.

حجت الاسلام رضا غلامی در این مراسم گفت: واقعیت این است که نمی توان از پیشرفت و تمدن اسلامی صحبت کرد، اما نیاز به علوم انسانی اسلامی را منکر شد.

متأسفانه بخشی از کسانی که با علوم انسانی اسلامی مخالفت می کنند با نظریه های علوم انسانی اسلامی آشنا نیستند و میلی به آشنا شدن هم نشان نمی دهند.

روشن است که ما با طرح علوم انسانی اسلامی به دنبال تحمیل علوم انسانی اسلامی به همه دانشگاهیان نیستیم.

حتی در صورت جاری و ساری شدن علوم انسانی اسلامی در بعضی دانشگاهها، نباید آموزش نظریه های غیر اسلامی من جمله نظریه های غربی و سکولار کنار گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رییس جمهور نامه نوشتیم که معاونت علوم انسانی تشکیل شود

به رییس جمهور نامه نوشتیم که معاونت علوم انسانی تشکیل شود