مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-16اقتصادي

محسن رضایی: شورای همکاری اقیانوس هند را فعال تر خواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به همراه مدرس خیابانی استاندار و عبدالرحیم کردی مدیرعامل  منطقه آزادچابهار، معاونین استاندار از شرکت فولاد مکران در پیکره صنعتی منطقه بازدید کرد.

محسن رضایی در این بازدید اظهار کرد: ظرفیت های خوبی در همسایگی این استان وجود دارد و برنامه دولت مردمی این است که ما از این ظرفیت های اقتصادی به صورت متقابل استفاده کنیم.

او با بیان اینکه میزان تجارت ما با کشور پاکستان، پایین است گفت: این میزان را با فعالیت های دریایی افزایش می دهیم و درخصوص اقیانوس هند نیز باید بگوییم که رابطه مشترکی با ایران، پاکستان، هند و عمان دارد.

معاون رییس جمهور بیان کرد: شورای همکاری اقیانوس هند را فعال تر خواهیم کرد و در واقع اقیانوس هند در این دوران می تواند یکی از کانون های تمدنی بزرگ جهان شود.

وی تصریح کرد: با اقزایش تولید و برداشتن تحریم های داخلی و مذاکراتی که در سطح بین الملل انجام می شود وضعیت ارزش پول ملی، ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد و نرخ ارز هم در سال های آینده به صورت بهتری مدیریت خواهد شد.

مصوبات سفرهای رییس جمهور پیگیری می شود معاون رییس جمهور تصریح کرد: در ادامه سفر آیت الله رییسی برای پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و هم برای بررسی برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: شورای همکاری اقیانوس هند را فعال تر خواهیم کرد

محسن رضایی: شورای همکاری اقیانوس هند را فعال تر خواهیم کرد