مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-16اقتصادي

شورای شهر منابع لازم برای اجرای پروژه های گردشگری دره گردو اراک را تصویب کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: با قرار گرفتن دره گردو در اولویت های تامین منابع از سوی شهرداری، مانع خاصی برای اجرای پروژه های گردشگری منطقه وجود نخواهد داشت.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: با قرار گرفتن دره گردو در اولویت های تامین منابع از سوی شهرداری، مانع خاصی برای اجرای پروژه های گردشگری منطقه وجود نخواهد داشت.

مهدی زندیه وکیلی 25 آذرماه 1400 در جریان برگزاری پویش سبز در دره گردوی اراک، اظهار کرد: امروز شاهد یک پویش مردمی برای جنگل کاری در منطقه گردشگری گردو در اراک هستیم که به منظور توسعه بیولوژیک درختکاری با مشارکت مردم، سمن ها و منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این پویش درختانی سازگار با اقلیم اراک انتخاب شدند که با روش دیم رشد خواهند کرد، افزود: با این اقدام پارک آبخیز دره گردو وضعیت اقلیمی مناسبی در سال های آتی خواهد داشت.

زندیه وکیلی با بیان اینکه منطقه گردو در طرح های مدنظر به دو بخش تقسیم شده است، گفت: یک بخش در قالب منطقه نمونه گردشگری به شهرداری به عنوان سرمایه گذار داده شده است که شامل منطقه گردو از بیمارستان امام خمینی(ره) تا ابتدای برکه واقع در دره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر منابع لازم برای اجرای پروژه های گردشگری دره گردو اراک را تصویب کند

شورای شهر منابع لازم برای اجرای پروژه های گردشگری دره گردو اراک را تصویب کند