مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-16سياسي

غیرفعال بودن 10 دوربین در محورهای مواصلاتی قزوین


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: 46 دوربین برون شهری در جاده های استان فعال هستند که تخلفات رانندگان را ثبت می کنند از این تعداد 36 دوربین روشن بوده و اطلاعات را ثبت و ضبط می کند بقیه دوربین ها به دلیل سرقت کابل، - سرقت پنل، تصادفات و حتی شلیک به دوربین فعال نیستند.

جواد حق لطفی در نشست با اصحاب رسانه امروز پنجشنبه 25 آذر که در محل اداره کل راهداری برگزار شد اظهار کرد: سازمان حمل ونقل جاده ای در سال 62 با فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد در سال های آغازین فعالیت در جبهه ها نقش ویژه ای را ایفا کرد و در سال جاری نیز اتفاق سال 62 تکرار شد و این اداره کل از فروردین تا شهریور کالاهای اساسی موجود در بندرها را به مقصد استان ها رساندند.

یکم دی ماه نیز به نام روز فرشتگان جاده ها نام گذاری شده است البته راهداران در تمام فصول در جاده ها حضور دارند اما حضور آنان در فصل زمستان متفاوت است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین اعلام کرد: تقدیر از رانندگان نمونه، حضور در پایانه های مسافربری، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در حوزه دیه و رانندگی، برگزاری جلسه قرارگاه زمستانی با پلیس، برگزاری کمیسیون ایمنی راه ها، حضور حداکثری در راهدارخانه ها و افتتاح 6 پروژه از جمله برنامه های هفته حمل ونقل جاده ای خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرفعال بودن 10 دوربین در محورهای مواصلاتی قزوین

غیرفعال بودن 10 دوربین در محورهای مواصلاتی قزوین