مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-16سياسي

مسئولان استانی برای ارتقا و نهادینه شدن جایگاه شوراها تلاش کنند


سعادتمندفر خواست شوراهای شهر و روستا را ارتقا و نهادینه شدن جایگاه شوراها عنوان کرد و افزود: مسئولان استانی برای ارتقا جایگاه شوراها تلاش کنند.

- ایسنا/قم سعادتمندفر خواست شوراهای شهر و روستا را ارتقا و نهادینه شدن جایگاه شوراها عنوان کرد و افزود: مسئولان استانی برای ارتقا جایگاه شوراها تلاش کنند.

در نشست تبیینی و توجیهی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا استان قم که امروز با حضور مسئولین اجرایی، قضایی و تقنینی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، ماشالله سعادتمندفر رییس شورای اسلامی استان ضمن تشکر از فرماندار، برگزای این جلسه را در ابتدای شروع دره ششم کار بسیار ارزشمندی عنوان کرد که با طرح موضوعات و مسائل مورد نیاز شورایان به آنها در اجرای بهتر مسئولیت خطیرشان کمک می کند و با توجه به اینکه از اول نظر بر این بوده که جلسات آموزشی و تبیین مسائل را داشته باشیم تداوم جلسات را از مسئولین استان خواستاریم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی استان هم در این زمینه برگزاری جلسات آموزشی آماده همکاری است و به عنوان یکی از وظایف شورای استان موضوع آموزش را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

سعادتمندفر با بیان اینکه آیات متعددی از قرآن کریم اشاره به موضوع شورا دارد و به استناد این آیات در نظام جمهوری اسلامی جایگاه بسیار رفیعی برای شوراها پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استانی برای ارتقا و نهادینه شدن جایگاه شوراها تلاش کنند

مسئولان استانی برای ارتقا و نهادینه شدن جایگاه شوراها تلاش کنند