مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-16اقتصادي

زمین چمن شهر کاریز تبدیل به پاتوق معتادان شده است


نایب رییس شورای اسلامی شهر کاریز تایباد گفت: گذشت زمان و عدم تامین بودجه، زمین چمنی را که قرار است محل پرورش ورزشکاران باشد اکنون به پاتوقی برای معتادان تبدیل کرده و نیز تمام فنس های آن به سرقت رفته است.

- غلامرضا عبداللهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیش از 15 سال است که زمین چمنی که توسط خیران تهیه شده و در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته همچنان پس از این مدت برای بهره برداری معطل بالغ بر 30 میلیارد ریال اعتبار است.

وی ادامه داد: 15 هزار متر زمین برای احداث زمین چمن در کاریز توسط خیران واگذار شده که بارها توسط مدیران استانی و شهرستانی وعده افتتاح آن داده شد اما هنوز محقق نشده است.

عبدالهی بیان کرد: هزینه های احداث زمین چمن، سالانه مصوب می شود اما تاکنون مبلغی تخصیص نیافته و ورزشکاران کاریزی همچنان از نعمت فضای ورزشی محروم هستند.

عبداللهی بیان کرد: سال 1397 مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای احداث زمین چمن کاریز مصوب شد که تنها 970 میلیون ریال آن محقق شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تایباد تاکید کرد: شهر کاریز دارای سه تیم دسته یک لیگ برتر و همچنین تیم والیبال و کشتی لیگ برتر است که برای تمرین های دوره ای خود از فضای ورزشی محروم هستند و باید برای تمرین به شهر تایباد رفت و آمد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن شهر کاریز تبدیل به پاتوق معتادان شده است

زمین چمن شهر کاریز تبدیل به پاتوق معتادان شده است