مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-16اقتصادي

پروژه آبرسانی به شهر کاج در اردل نیازمند 8 میلیارد اعتبار است


فرماندار اردل در خصوص پروژه آبرسانی به شهر کاج، گفت: این پروژه در سال جاری 350 میلیون تومان اعتبار دارد، اما برای تکمیل این پروژه نیازمند هشت میلیارد تومان اعتبار است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار اردل در خصوص پروژه آبرسانی به شهر کاج، گفت: این پروژه در سال جاری 350 میلیون تومان اعتبار دارد، اما برای تکمیل این پروژه نیازمند هشت میلیارد تومان اعتبار است.

محمود کیانی 25 آذرماه در شورای اداری شهرستان اردل با اشاره به مشکلات موجود در این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی در این شهرستان طولانی شدن فرآیند اجرای پروژه های عمرانی است، راه های ارتباطی به عنوان شریان توسعه از دیگر معضلات این شهرستان محسوب می شود، اگر محورهای ارتباطی وجود نداشته باشد، سایر مزیت ها شکوفا نمی شود.

فرماندار اردل ادامه داد: محور اردل- دو پلان موسوم به تونل گورمیزه از بیش از یک دهه گذشته در این شهرستان آغاز شده است و با مشکلات اعتباری دست و پنجه نرم می کند، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه 35 درصد است.

وی با بیان اینکه برخی روستاهای شهرستان اردل از داشتن جاده ارتباطی محروم هستند، گفت: به دلیل محورهای صعب العبور و فاصله با مرکز استان امکان اعزام بیماران به مرکز استان دشوار است، بنابراین توسعه بیمارستان امام رضا(ع) باید در اولویت قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به شهر کاج در اردل نیازمند 8 میلیارد اعتبار است

پروژه آبرسانی به شهر کاج در اردل نیازمند 8 میلیارد اعتبار است