مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-16سياسي

اعلام آمادگی صندوق جمعیت ملل متحد برای همکاری بیشتر با بهزیستی


ساتیا دورایس وامی نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در ایران، در دیدار با رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان این سازمان بر توسعه همه جانبه همکاری های دو نهاد تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، نماینده صندوق جمعیت ملل متحد با تشکر از رییس سازمان بهزیستی کشور، گفت: در کشورهای مختلفی در سراسر گیتی تجارب مختلفی را کسب کردم و هیچ گونه نهادی مانند سازمان بهزیستی ایران که یک ساختار منظم، دقیق را دارا باشد را مشاهده نکرده ام که بتواند با توجه به تجمیع اهداف جوامع مختلف در یک حجم بسیار گسترده این گونه خدمات ارزشمند را ارائه دهد.

ساتیا دورایس وامی به رویکرد صندوق جمعیت ملل متحد اشاره کرد و گفت: در حقیقت رویکرد ما توسعه همکاری های دو جانبه در زمینه های مختلف است.

پنج نوع رویکرد برای اجرای برنامه های همکاری را دنبال می کنیم که عبارتند از ظرفیت سازی در ابعاد مختلف، مدیریت دانش، جلب حمایت و سیاست گذاری خرید اقلام و تجهیزات مختلف برای ارائه خدمات رسانی های مختلف، مشارکت های دو جانبه که صندوق جمعیت ملل متحد که در بیشتر این رویکردها با سازمان بهزیستی همکاری دوجانبه ای داریم.

وی افزود: از جمله آنها ظرفیت سازی، مدیریت دانش، ارائه خدمات مختلف در در جلب مشارکت های علمی و اقتصادی، سیاست گذاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی صندوق جمعیت ملل متحد برای همکاری بیشتر با بهزیستی

اعلام آمادگی صندوق جمعیت ملل متحد برای همکاری بیشتر با بهزیستی