مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-16فرهنگي

ذوق و شوق هنرمندان زنجانی حکایت از دلبستگی آن ها به تئاتر دارد


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره های تئاتر استانی در رشد و تعالی تئاتر استان ها بسیار موثر است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره های تئاتر استانی در رشد و تعالی تئاتر استان ها بسیار موثر است.

قادر آشنا در حاشیه اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان، در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با جشنواره تئاتر و هنرمندان استان زنجان، اظهار کرد: شاهد شوق و ذوق هنرمندان در اختتامیه بودیم و این ذوق حکایت از دلبستگی هنرمندان به تئاتر دارد و نشان می دهد که در کار خود مصمم هستند.

وی با بیان اینکه شاهد برگزاری اختتامیه خوبی در زنجان بودیم، افزود: جشنواره ها محل طلاقی تجربه ها، مشاهده آثار هنرمندان و بهره بردن از توان و ظرفیتی است که هنرمندان برای کارهای بعدی خود دارند.

این مسئول با بیان اینکه هنرمندان سعی می کنند هر آنچه که در توان دارند را در جشنواره به نمایش بگذارند، تصریح کرد: جشنواره ها محلی هستند که هنرمندان تلاش می کنند جزو بهترین ها در آن باشند.

همچنین جشنواره تئاتر استانی که برگزار می شود در رشد و تعالی تئاتر استان ها بسیار موثر است.

آشنا با بیان اینکه هنرمندان در آثار خود به زیباشناسی هم توجه کنند، زیرا متن زیبا در غالب زیبا وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنرمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق و شوق هنرمندان زنجانی حکایت از دلبستگی آن ها به تئاتر دارد

ذوق و شوق هنرمندان زنجانی حکایت از دلبستگی آن ها به تئاتر دارد