مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-16سياسي

پاسخ حجت الاسلام دارستانی به شبهه ای در مورد فاطمیه


استاد حوزه علمیه با اشاره به شبهه ای در مورد ایام فاطمیه گفت: اگر حضرت علی(ع) بعد از رحلت پیامبر(ص) دست به شمشیر می بردند دیگر نامی از اسلام باقی نمی ماند و اگر رشادت حضرت زهرا(س) نبود امروز خبری از امامت و نبوت هم نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی چهارشنبه شب در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه بیان رخدادهای فاطمیه استخوان در گلو و خاری در چشم است، اظهار کرد: ما برای کربلا به خوبی می توانیم صحبت کنیم اما در مورد فاطمیه زبان کوتاه است.

وی اضافه کرد: در هند زمانی که گاندی از دنیا رفت به حرمت او دخترش را نخست وزیر هند کردند اما امت اسلام بعد از پیامبر به خانه دختر ایشان حمله کردند و خانه حضرت را آتش زدند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) مردم دچار حیرت و سرگردانی شدند، چراکه در خانه پیغمبر خدا دعوای بسیاری بود و همسران و اصحاب و دیگر افراد روبروی یکدیگر بودند.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) 40 شب درب خانه ها رفتند تا غدیر را به آن ها یادآوری کنند اما شب های آخر درب را بر روی حضرت علی(ع) باز نمی کردند، ایشان یار نداشتند که توانستند خانه ایشان را آتش بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حجت الاسلام دارستانی به شبهه ای در مورد فاطمیه

پاسخ حجت الاسلام دارستانی به شبهه ای در مورد فاطمیه